Demonek napsal:Dnes se u nas v I "zblaznil" vytah. Neustale hlasil alarm, nedalo se jim jet, sel pouze privolat.
Rozhodl jsem se zavolat na servis Schindler, protoze celou noc piskajici vytah za dvermi me nelakal.
Zavadu jsem hlasil jako reklamaci, ale operatorka mi zdelila, ze zarucni opravy se resi pouze v pracovni dobe od 7:00 (mozna 7:30, to si presne nepamatuji) do 15:30 (to si pamatuji presne). Po teto dobe se jedna o mimoradny vyjezd a je uctovana standartni cena opravy + 75%, coz me sice rozladilo, ale co nadelam, servisni smlouvu jsem nesepisoval a rvouci vytah me celkem trapil. Souhlasil jsem tedy s vyjezdem.
Technici od Schindlera tu byli prekvapive brzy, jiz za 1,5h a dostali me tim, ze vytah pouze restartovali (rval jsem si skoro vlasy, ze me to nenapadlo).
Z teto zkusenosti plyne ale ponauceni, ktere bych Vam rad zdelil. Pokud narazite na jakykoliv problem s vytahem, doporucuji nejdrive navstivit sklep a proti vytahu je kocararna a mistnost s rozvadecem. Zde je jistic od vytahu. Shodte jistic a 5 minut pockejte. Pak jistic nahodte, pockejte dalsich 5 minut a zkuste, jestli je vytah funkcni. Pokud ne aje pracovni doba, klidne volejte cislo, ktere je vylepeno uvnitr vytahu. Pokud to bude mimo pracovni dobu a vytah bude po nahozeni dal vydavat neprijemne zvuky, nechte ho na jisticich shozeny a vyckejte rana. Rano vytah na jisticich nahodte, jeste jednou vyzkousejte zda zavada trva a v pripade, ze ano, volejte servis, bude zatim v zaruce a tudiz zcela zdarma.
VÝTAHY:
V poslední době byly v některých vchodech zaznamenány časté problémy s výtahy a neodborné zásahy obyvatel domu do provozu výtahu /restart, vyprošťování osob/.
PROSÍME, NEPROVÁDĚJTE NIKDY RESTART VÝTAHU ANI JINÉ DALŠÍ ZÁSAHY DO JEHO PROVOZU!!!!
V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV POTÍŽÍ S VÝTAHEM VOLEJTE spol. SCHINDLER.:
Tel. 257 293 123
Nejen že nikdo z nás není proškolen k výše uvedeným úkonům, ale k případné reklamaci je potřeba záznamů servisního technika.
V rámci uzavřené Servisní smlouvy za výtah a z ní vyplývajících čtvrtletních paušálních poplatků je zahrnuta i návštěva servisního technika a odstranění poruch v normální pracovní době, tj. PO – PÁ 7-15 hod. Proto prosím, pokud to bude jen trochu možné, objednávejte opravy tak, aby byly odstraněny v pracovní době spol. Schindler. Osoby uvízlé ve výtahu budou vyproštěny co nejdříve bez ohledu na pracovní dobu.
V případě, že budeme do provozu výtahu zasahovat sami, nejen že můžeme ohrozit životy a zdraví jiných, ale v konečném důsledku nám případná reklamace vadného výtahu nebude uznána a my budeme všechny opravy, které nejsou zrovna levné, hradit ze společných prostředků.
V případě, že bude viděn někdo, kdo provádí zásahy do provozu výtahu jako je restart, vyprošťování lidí apod. budou mu případné další náklady spojené s tímto zásahem dány k proplacení.
V případě, že se bude jednat pouze o opakované hlasité zvonění výtahu, je toto společností Schindler oprávněn řešit i náš domovník, pan Král, který rovněž vede technickou evidenci.
Pan Král je v areálu Boloňská k zastižení v pracovní dny dopoledne na tel.: 723 078 646
Děkujeme za pochopení.
Váš výbor.
T. Spalenka